Obrátené rezne

Dnes vám ponúkam recept, ktorý poznám už dlho, ale nejaký čas trvalo, než som sa rozhodla ho vyskúšať i doma. Je to ale dobrota, tak poďte skúšať so mnou.

 

 

Potrebujeme:

700 gramov bravčového mäsa, ja som použila karé, kotletu

Strúhanku na obaľovanie

Soľ na dochutenie

1 lyžička vegety alebo vývaru v prášku

3 vajcia

3 lyžice sladkého kečupu

3 lyžice plnotučnej horčice

1 hrsť sušenej cibule

2 dcl vody

 

 

Postup prípravy:

Mäso najprv nakrájame na plátky. Ak už plátky máme, tento krok môžeme preskočiť.

Mäso si umyjeme a osušíme papierovou utierkou. Najprv ho osolíme a obalíme z každej strany v strúhanke a poukladáme vedľa seba do mikroténového vrecka. Vrecko z boku uzavrieme a takto pripravené mäso naklepeme najprv z jednej strany, aby sa strúhanka lepšie dostala dovnútra. Opatrne vrecko s mäsom otočíme a naklepeme i z druhej strany.

Takto pripravené mäso naukladáme na tanier a postupne obalíme vo vajíčku a dáme stranou.

Na panvici si rozohrejeme olej a mäso z každej strany osmažíme len tak, aby sa vaječná zmes zatiahla. Je  to zhruba minúta z každej strany.

Pekáč si vymastíme olejom a opečené mäso doň naskladáme.

Zatiaľ čo mäso odpočíva, pripravíme si omáčku. V dvoch deci vody si rozmiešame Vegetu alebo vývar v prášku, tri veľké lyžice kečupu a tri lyžice horčice a pridáme sušenú cibuľu a necháme chvíľočku odstáť. Ak by sa vám omáčka zdala málo výrazná, pridajte ešte podľa chuti tak, aby žiadna z chutí príliš nevyčnievala.

Omáčkou mäso polejeme a dáme piecť do trúby predhriatej na 180 stupňov na 70 minút. Po hodine mäso skontrolujeme a prípadne pridáme čas. Ja som to po hodine pečenia ešte nemala hotové, tak som pridala ešte desať minút.

Podávame s ryžou, alebo cesnakovou tarhoňou. Recept na tarhoňu nájdete na bloku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Panenka na smotane a paradajkách

Donutky s donutkovača

Hrnčekový koláč s tvarohom a slivkami