Ovsené sušienky

    Dnešný recept bude z kategórie jednoduchých, dobrých a sladkých. Inšpiráciou nám tentokrát bola naša skupina na Whats-appe, kde sme sa začali baviť o pečení sušienok. A tak Linda, Karla, Stáňa a i ďalšie kuchárky začali písať svoje recepty. Ja som z toho zložila jeden, ktorý vám teraz ponúkam. Tentokrát mi pomáhala i Nelinka a aktívne sa zapájala, hnietla cesto, vážila, ukladala na plech a tvorila sušienky podľa seba. Ja som len dohliadala a kontrolovala.

 

 

Potrebujeme:

100 gramov hladkej múky

100 gramov ovsených vločiek

100 gramov obyčajného masla

80 gramov kryštálového cukru

35 gramov strúhaného kokosu

50 gramov sušených hrozienok

1 vajce

1 prášok do pečiva

 

Postup prípravy:

Všetky suroviny spolu zmiešame a vypracujeme cesto. Bude mať trošku konzistenciu mierne sa lepiacu, ale dôležité je, že musí držať tvar. Pripravíme si plech a vystelieme ho papierom na pečenie.

Z cesta tvoríme guličky, ktoré vidličkou mierne stlačíme a tým i vytvoríme vzor na sušienke. Z uvedeného množstva nám vyšlo 54 sušienok, čo už bolo na dva plechy.

Trúbu si rozohrejeme na 180 stupňov a pečieme 10 minút.

My sme sušienky mali vo veľkosti guľatých  piškót.

Chuťovo sú vynikajúce. Veľká časť sa zjedla na posedenie.

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Panenka na smotane a paradajkách

Donutky s donutkovača

Hrnčekový koláč s tvarohom a slivkami